Monday, November 10, 2008

Puaka Niyang Rapik

Saper blom pernah tgk citer?? Bagi aku korang memang rugi la kalau tak tgk citer ni. Apa yg bley aku cakap citer mmg Da'BooommmMM la... Cemerlang!!

Kombinasi watak, jalan cerita, kesan khas dan pelakon mmg mantap habis. Tak pernah plak terfikit dek kepala otak aku ni, citer berkaitan 'saka' dpt dikembangkan dgn baik melalu drama seram 'Kekasihku Seru' ni. Bravooo team produksi.

Kekasihku Seru dah pon melabuh tirai episod terakhirnya kira2 2 minggu lepas. Namun aku yakin, jika citer ni dibuat sequal, sure tetap MALATOPSS!! Akan ku tunggu.....jika ada la... ehehe..

Habis sudah Kekasihku Seru, TV3 meneruskan tradisi tayangan drama seram yg semakin mendapat perhatian peminat drama melayu dengan siri terbaru berjudul ......................... 'Puaka Niyang Rapik'

Adakah Puaka Niyang Rapik sehebat Kekasihku Seru??

Hanya penonton yang mampu menilai.

Personally bg aku Puaka Niyang Rapik tak kurang hebatnya. Gandingan pelakon juga bukan calang2 org. Walopon masih dalam arena tema yg sama, iaitu seram, namun Puaka Niyang Rapik mempunyai sinopsis dan jalan cerita yg sgt berbeza.

Berbekalkan kisah misteri sebuah kampung bernama Niyang Rapik, ternyata episod pertama yang ditayangkan minggu lepas membuatkan aku tertarik utk menontonnya lagi.. lagi dan lagi..

Tentunya sentuhan pengarah Ahmad Idham tak mengecewakan bukan??

So, pada siapa yg blom berkesempatan nak tgk citer ni atau kedua-dua citer ni, masih blom terlambat utk korng re-cap balik sumer episod citer ni. Just layari je TV3.Com

Buat peminat citer seram macam aku ni... enjoissss!!

3 comments:

miss galaxy said...

puaka niyang rapik
drama yg anis x suke...hehe

apa pon kite layan jer
salam perkenalan dri anis..
take care

Anonymous said...

so far drama kekasihku seru best!
but i think citer puaka niyang rapik nie lagi seram..

- Lina RD

Adam Arjuna said...

hye anis..
wah..1st time dlm blog adam ni kan?
thanks for visiting k..

erk...! x suka ke? naper? ahaha..
but, setiap org ada taste berbeza kan...

salam perkenalan gak dari adam..


To Lina;
kan...best kan citer tu...
adam pon tak layan sgt sbnrnya.
but bila gi sana sini org dok ckp, terdetik gak ati nak tgk..
dan agak berpuas ati la..

pasal Puaka Niyang Rapik bg adam masih terlalu awal nak komen...tp so far, citer seram dan menarik.. kan..??

Archive

There was an error in this gadget

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates