Wednesday, November 12, 2008

Happy Birthday Kak Mas & Azura

SERBU!!!!

SUBANG JAYA, seorang gadis berbaju kurung lip lap lip lap bewarna ungu diserbu pihak ****** gara² ingin cuba memasuki kelab malam Euphoria atas tiket percuma yg dimilikinya pada malam Taylor's Annual Dinner 2008 baru-baru ini. Pesalah dikatakan ingin cuba utk men'join'kan diri bersama rakan-rakannya yg lain disebabkan excited sgt nak guna tiket free tersebut, jelas rakan sekerjanya.

Hahaha..best nak usik² kak mas ni..Sorry yerk!! hehe...

Apa pon kat sini aku nak wish "happy birthday" utk colleague aku di TBS Library iaitu Azura and Kak Mas pada 11 Nov yg lepas. Serentak woo... Kebetulan besday diorg ni jatuh hari sama, tahun je tak sama yerr... ehehe..

Besday girls (gurls kerr..) sedang memotong kek hasil pembelian aku dan hasil aku berdiri selama 2 jam 30 minit sbb nak beli kek besday diorg... ahahah

Wish both of you best of luck in every single aspects of life and your future undertaking.

Hurmm...bila lak nak open table..? Takkan asik nak process buku je kan.. heheh...

Sebelum terlupa, aku turut nak wish Happy Belated Birthday to my dearest friend, Azlina 'ekk' yg dah menyambut hari lahir ke-26 pd 8 Nov lepas. Mesti dia pk aku lupa besday dia sbb aku tak wish pon. hehe.. Jangan marah la yerr, bukan lupa..just tak igt jerr.. Disebabkan condition aku yg tak berapa baik sejak sebulan ni, byk benda aku amik mudah and sambil lewa je.. Sorry k..

Adios..!!

0 comments:

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates