Tuesday, December 22, 2009

Soalan Gerak Gempur!

Gambar apakah itu wahai anak murid semua?
Ya! Betul! Tu lah gambar sebuah rumah usang!

Kenapa rumah tu usang ye anak murid??

Ya! Betul! Sebab tak de orang jaga...

Apa lagi yg dah usang ye anak murid???

Ya! Betul! Blog @geNda iNsPiRasi yg dah usang...

Kenapa blog ni jadi usang anak murid????

Ya! Betul! Sebab pemiliknya agak pemalas nak update...

Tahniah muri-murid semua.. jawapan anda semua tadi TEPAT!!

16 comments:

Lyn Yusoff said...

hahahha..
baru je citer kan..
tiba2 tuan tanah dah wat pengakuan ikhlas.. hahahha

farish H said...

hahah xleh blah!

♥Syamelia♥ said...

LOL...
dat's really cute la adam :D

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kahkahkah...very the soalan bocor ok =D

DzuLagiL said...

salam 'alaik...

umur kita pun dah makin pendek...

asieh...

Adam Arjuna said...

Comment to lyn :

tetiba cam sampai seru nak buat posting .. :P


Comment to farish :

lain dari yg len kan..
:P

Comment to syamelia :

cute ke??
ada mcm tuan dia tak? **wink!!
cuba search youtube.. keyword = charlie bite me!

tu sgt cute!

Adam Arjuna said...

Comment to anuar :

kan..
bley guna untuk amik ujian UPSR next year nih!
haha..


Comment to dzulagil :

wah..
lama sudah anda tak jenguk sini yer..
tetiba plak kan wujud.. :p
thanks k..

KeMatZ said...

ya rabbi.... ini cara pun adakah... :-?

edzlin007 said...

ooh ni kira tengah cuci rumah la ye. dah ada update.

siti murni said...

haha..
sorang murid tanye blk kt cikgu..
"kenape pemilik nyer agak malas nak update?"

NUke_Rude said...

hahaha.. sengal! ngata diri sendri kah?

rAy jR...@...Aliff said...

bhantuuu d0wh..hahaha

Adam Arjuna said...

Comment to kematz :

ahah.. ada je!
ini cara baru mengutuk diri sendiri... :P


Comment to edzlin :

lebih kurang la edzlin.
cuci kasi bersih nyer.. keskeskes


Comment to murni :

(menjawab persoalan si murid itu;)

"kenapa pemiliknya pemalas? mungkin sbb pemiliknya mmg sgt malas nak update blog dan suka baca je blog org. Atau mungkin juga byk faktor persekitaran yg buatkan pemiliknya tu jd malas..."

:P

Adam Arjuna said...

Comment to nuke :

halop bro!
lebih kurang la tu.
baik mengata diri sendiri drpd org mengatak kita kan..kan.kan..

hehe.. x dak idea la bro.. :P


Comment to rayJR :

takoooowt tak???
mesti ko takowt kan??
haha

Afzainizam said...

salam buat kamu dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

salam ziarah salam kenalan... kami sedang baca entry older post ko....

umah usang tu macam tempat sarang mat dadah je.... eeemmm nasib baik murid-murid tu tak jawab cam tu

Adam Arjuna said...

halop afzanizam..hemoh..hemoh..
susah benor nak nyebut nama ko..:P

thanks for drop by bro, keep visiting k... and keep stalking my blog.. ahaks..

Archive

There was an error in this gadget

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates