Tuesday, December 18, 2007

Aku Dan DFC : [part 03]

Helloooo..anybody home...

Waaarrrggghh..dua entry aku sblm aku stop and skip kejap citer pasal 'Aku Dan DFC'.. so..now let continue our journey back again. Treasure sesama pengalaman aku sepanjang bersama aku bersama team yang 'happening' nih...jom..


Korang rasa apa kami tgh buat..?? Waktu ni sumer org yg ada kat sini cam terasa jantung nak gugur jer.. Menanti satu pengumuman yg bakal merubah segalanya! Waktu ni la Ray decide utk decline offer keje kat Macau yg beliau terima. Mmg sumer org appreciate sgt ngan tindakan Ray ni yg semata-mata nak beri komitment kat DFC. Dan bermula dari sini matlamat dan aktiviti DFC terus berkembang. TQ...

Dafi dan Cikgu Najmi turut hadir pd meeting kali ni. Ye la..nak menanti keputusan yg sungguh mendebarkan la konsepnyerr..Once Ray ckp tak jd g Macau jer, kami sumer dah bersorak tak hengat cam Malaysia dpt score 3 biji gol lawan M.U lak rasa.. ehehehe... [Tarikh 04 Jul 2007]

Kenal ke kaki saper..? eekekekke... simbol kaki ni menunjukkan yga kami selalu akan bersama. Setiap event yg kami buat..kaki² ni juga lah penyumbang kepada segala tenaga dan keringat yg dicurahkan. Kat sini jugak terdirinya, kaki gosip, kaki umpat, kaki bangku, kaki jalan, kaki ayam (ada gak tuh), kaki posing, kaki pengsan, kaki fobia dan mcm² lagi.. Tapi, dgn ni juga la kami semua saling mengenali antara satu sama lain kan...



Gambar² di atas kami amik semasa team DFC buat sales n support Dafi sempena Konsert Suria FM 'Green Everyday Concert.' Serius penat giler time ni..Dari pg lg kami semua dah ada, tambah lak ngan cuaca panas terik sampai naik jelaga dah kulit memasing. And ni gak la Safia diberi kepercayaan utk handle team ni buat pertama kali nya, and she has done a great job..!! Congrates Saf.. [Tarikh 07 Jul 2007]

Jangan igt kami semua tak de perasaan ok. Even kami slalu have fun sana sini, tp kami tetap tak lupa kebajikan memasing. After lunch dgn Dafi beberapa hari selepas Konsert Suria FM, Dafi bg cadangan utk kami semua melawat ibu kepada Syazwan (salah seorg VID) di Selangor Medical Center (SMC) yg waktu tu sedang sakit akibat serangan asma. Waktu ni personally aku rasa yg kami semua ni mmg care each other even siapa pon kami, kami tetap care..

Hang-Out..! Kali ni kami set plan utk tgk wayang kat O.U. Best gilers..12 tiket in a row. Seat paling depan skali sampai terdongak kepala tgk movie Harry Potter. Nasib aku sampai lambat, tgk citer pon separuh jalan..tak der la sakit kepala cam lelain..ahahaha...motifff..



After tgk wayang..g makan², minum² and pusing satu O.U. Lenguh kaki menapak. Apa nak buat lagi..?? Kami semua plan lak g main bowling kat situ. ahahaha.. GEMPAQ..! Memasing nak tunjuk skill..hehhehe..sbb kami dah rancang buat bowling tournamant utk Dafinites, so..saja la tunjuk bakat..kang masuk longkang malu lak kan..ekekek.. Dari satu game mulanyer...terus ke dua game..ehehe...jam pon dah hampir kul 1 pg.. Paling best time nak balik.. sumer sesat cari keta memasing..termasuk aku. Tak tau mana aku park keta. Dah give up, aku kuar O.U, ikut balik jalan aku bwk masuk keta aku tu..baru jumpa..hahaha...kalakar giler..kak lyn pon sesat cri keta kan..kan..kan...ekekekek... [Tarikh 14 Jul 2007]

Dafinites Bowl 'Red & Wild'.. tu la tema yg kami pilih utk event yg ke sekian kalinya diadakan ni. Memang agak pelik tema yg dipilih dan di situ jugak ler kelainan yang kamis semua cuba tonjolkan. Tengok je la penampilan VID² girls dgn rambut n make-up diorg yg wild tu..memang MALATOPS la.. Event ni memang dpt sambutan yg menggalakkan dan rasanya tak terlambat utk ucapkan jutaan terima kasih pada yg terlibat.

Sempena games ni juga kami mengambil kesempatan memilih 8 pemain terbaik bg mewakili DFC utk pertandingan bowling anjuran Zila FC...Tahniah kepada Syazwa, Abg Azmi, Uncle Kahar & Famili dan Kak Jeja yg terpilih.

Sejurus tamat games ni jugak, dgn rasminya kami adakan Annual General Meeting pertama DFC di mana AJK Protem dan Penasihat yg dilantik membubarkan AJK Protem sedia ada dan melantik AJK Tetap DFC 2007. Di sini segalanya bermula. Di mana aku dan lelain dilantik melalui system voting yg diperkenalkan di dalam web termasuk penilaian oleh penasihat dan Dafi Sendiri. Di sini jugalah gelaran VID mejadi gelaran rasmi bg kami di mana VID juga merupakan AJK bg Dafi Fan Club. Miss this moment.

Terasa semua ni cam cepat jer berlalu.. Macam baru semalam di lantik tp hari ni dah berakhir...tu yg aku rasa. Gembira...Suka..Duka..Sedih.. Pahit..Manis semua dalam satu. Kenangan tu tetap dalam hati. Hanya Allah swt je tahu apa betapa dalamnya setaipa kenangan tu tersimpan...

[Tarik 21 Jul 2007]

0 comments:

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates