Wednesday, January 09, 2008

Your Review

Wazup..!

Lama dah cheq tak karang topik kat blog cheq nih.. bukan nak kata tak dak idea...tapi masa cheq nak dok ja depan pc and nak menaip tu tak byk la org kata.. Ni pon cheq dok curi² masa time keja jaa..mampuih la kalu boss cheq nampak..kena pelangkung kang free ja.. YOUR FIRED...!!! hissshh...ngeri la cheq dengaq word Donald Trumph nih...

Fuuuhhh..! dah la cakap utara..!

Tak byk aku nak cakap kat entry kali ni. Just kali ni aku nak ubah skit format entry aku..Selalu korng just baca je apa aku tulis kan, apa kata kali ni korang lak menulis and aku baca...ekekeke..pelik ke..??

Pada semua pengujung blog aku ni, (tak kira la kalu dua tiga org pon) yg mengenali aku walaupun sehari, aku just nak minta korang REVIEW pasal 'diri aku' dari perception korang (merangkumi semua aspek). Apa pendapat korng pasal aku dan apa yg korang nampak pada aku yg mungkin aku sendiri tak nampak.. Hope korang faham la yek...

Mudah je... just drop korang nyer 'ulasan' tu kat as komen kat entry aku nih..BUKAN KAT SHOUTBOX yerrr...

Aku harap sgt KEJUJURAN korang dalam menulis..even mungkin aku akan ada skit kecik ati..tp yg penting just be HONEST.
So.. mula la berfikir yerk...TQ.

4 comments:

Anonymous said...

Dari tahun 2000 - 2008 ni.. dah lapan tahun kite kenal.. so.. jadinya lebih bernas sekiranya aku ceritakan berdasar timeline..

2000-2003
Time ni kite diploma. Tak banyak yang aku boleh judge sebab penghujung semester pada tahun 2003, baru kite mesra. Awal perkenalan mungkin kau malu, tapi tafsiran aku kau mengambil masa lebih lama untuk mesra dengan orang..Tapi, bila kite dah kenal, dah mesra, senang je kau trust dan curahkan kasih sayang kau pada aku dan sahabat2 yang lain.. lantakla kau kata aku perasan ke ape, tapi aku suka kawan dengan kau.

2003-2005
Time degree. Paling best aku rasa. Mungkin ada masa2 yang kau nampak macam memencilkan diri, tapi aku paham. Kau mengevaluate diri kau balik masa tu. Dan sebagai kawan, aku takkan menghanjing atau mengutuk kau sebab aku tau walaupun kau nampak macam endah tak endah, kau masih anggap aku kawan kau. Bukan senang nak dpaat kawan yang menerima kita seadanya kan?

Kewibawaan dan passion kau terhadap sesuatu mebuatkan diri kau naik sebagai MPP, berpeluang mempopularkan diri. Kau pandai bawak diri, tu yang aku nampak.

2005-2006
Setahun ni aku rasa kau macam mencari hala tuju hidup. maklumla baru nak start life. nak cari keje. Semua keputusan yang kau ambil within this year, kau take it firmly. Itu yang aku kagum, sebab pada aku, susah cari lelaki yang tahu pendirian dan teguh pada keputusan.

2007
Setahun ni aku rasa tahun paling gemilang untuk kau. Selain Dafi FC, kau jugak aku tengok dah naikkan taraf hidup kau. Banyak benda yang kau ada, aku tak mampu milik.

Selain itu, cerita pasal insiden yg kau ceritakan pada aku cukup kuat untuk mengeluarkan kau pada calon2 gay. haha..Nampaknya memang kau jantan sejati..

2008- dan tahun2 berikutnya
Aku doakan kau agar dapat menjalani hidup lebih selesa dan kau dapat capai impian kau. Dan aku harap, sepanjang jalan itu, kau jugak akan ingat and doa untuk kebahgiaan aku sekeluarga.

Mohd Rasul Bin Amat said...

salam adam...
well from what i know...
u is good man...
walaupun persahabatan ini terjalin melalui alam maya tapi insyaallah kerana ALLAH ianya akan sentiasa mendapat payungan rahmat ALLAH...
semoga kita akan menjadi salah 1 dari 7 golongan iaitu 2 orang lelaki yang berkasih sayang bertemu dan berpisah kerana ALLAH...
semoga tahun baru ISLAM yang hadir ini akan menambahkan ukhuwah yang sedia terjalin...
semoga terpelihara dan dipelihara ISLAM, IMAN & AMAL kita sentiasa...
taking gud care...
keep in touch with ALLAH & ISLAM truth way of life...
wassalam bro... =)

Anonymous said...

a'kum.....takder apa yang nak di komen...cuma harapan aku agar kau sentiasa diberkati dan dirahmati.Apa jua yang kau lakukan adalah atas pilihan kau.Aku doakan agar setiap apa yang kau lakukan akan berjaya walaupun lambat...takper...hadapilah semua ujian tersebut adalah ujian Allah jua.setiap yang berlaku ada hikmahnya.Percaya pada diri sendiri....dengar cakap orang boleh....tp percaya itu adalah keputusan yang perlu kau lakukan adalah atas apa yang kau fikirkan ianya betul...pedulikan kata orang yang biasanya banyak mengomen negatif berbanding positif. Ingat...engkaulah apa kau fikirkan...terkandung dalam pemikiran....berfikir boleh melakukan....kau boleh!!!!

Pesanan aku...hadapilah hari-hari yang mendatang dengan penuh tabah. Anggaplah ujian tersebut....contohnya 'mlm 1/1/2008..pkl 3pagi' sebagai suatu pengalaman yang amat berguna dan juga berterima kasih kepada rakan yang membawa kau ke situ...sesungguhnya ia suatu realiti yang selama ini hanya kau dengar tanpa melihat....

jangan lupa dtg ke majlis perkahwinan kami nanti yang dijangka akan dilangsungkan pada penghujung tahun ini....

sekian dulu untuk hari ini...aku sambung nanti...

wa caya sama lu!!!!

Hidup Pak Li Kopitiam (tiap2 malam asyik ader muka kau)....busan betul...

Hidup WiFi Waikiki...ingat pasword dia...a4 5 kali....


Makan nask lemak dgn french fris aku!!!!!!

hehehe

Anonymous said...

Adam arjuna...
awas komen ini ada spoiler...
hahahhaha

nak komen u as a model ker or individual?

as a model...ray x komen lg tapi yang lain2 tu rasanya2 ray dah cakap kat adam kan?

so x yah la siaran ulangan.
kekekkeke

nak komen psal model tu...let me know...nanti ray komen k..

[r][a][y]

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates