Friday, August 22, 2008

EnDy_Leo SurPrise Bufday!

H.a.p.p.Y. B.i.R.t.H.d.a.Y
t.o
E.n.D.y. .L.e.O


Masa : kul 11.00 malam
Tarikh : 21 Ogos 2008
Lokasi : Bintang Walk, Seksyen 7 Shah Alam

ehehee..tak banyak aku nak celoteh kat sini, just nak wish buat kesekian kalinya to my buddy, mr Fendy (nama baru EnDy..hehe) yg menyambut ulangtahun ke 2*.





Asalnya tak plan pon nak kenakan mamat ni, tapi masa tgh chat ngan si Asim n Azim ptg sblm masa kejadian (wah...) tetiba terfikir nak surprise kan Fendy nih. tu pon dah hampir nak malam pon. Punya la gigih cari idea dari plan keta rosak, ambush kat umah dan akhirnya Bintang juga jd pilihan disebabkan si Fendy ni lak mcm byk agenda tetiba. ehehe..


Apa pon plan berjalan lancar walopon perubahan drastik terhadap plan asal and last minit lak Asim tak dpt join sbb ada hal urgent. So, proceed je la aku ngn si Azim nak surprise si besday boy ni. Byk gak prob bila wat plan last minit ni..ngan kedai kek tutup la segala..ahaha...hanya aku yg tahu...ehehe..


Tepat kul 11.00 malam aku pon dgn gigih dan segan silunya membawa la kek beserta lilin sambil kontrol malu nak mamposs masuk ke Bintang Walk Cafe tu. hahaha...yg peliknya si Fendy ni tak perasan langsung wpon dia duduk mengadap aku sampai la aku dtg dan sua kek tu kat atas meja "Happy Birthday Bro..!", baru la dia terkezuttt giler dgn muka yg dah pon merah sbb malu org dok tgk... hehehe...


Akhirnya...plan membuat surprise menjadi juga wpon hanya aku dan azim jerrr... we had fun dowh..


To Fendy, sorry for the late posting about ur bufday surprise.. Just want u to know that I'm glad to have u as a friend and always do, and i know u knew it already. We had shared so many things (including azim...and the rest) for the past years right?


Happy Birthday my best buddy...


0 comments:

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates