Sunday, September 28, 2008

Berakhirnya Ramadhan

Huh...lama rasanya aku tak update blog ni kan? Banyak masa aku di bulan mulia ni aku luangkan dgn kengkawan dan sahabat handai...gi solat sunat terawikh...menghadiri jemputan berbuka puasa dan macam2 lagi...

Walaupon agak sedih sbb puasa tahun ni aku belum berkesempatan berbuka dan bersahur bersama keluarga, tp aku syukur sgt sbb masih ada sahabat2 yg sudi luangkan masa mereka bersama aku...Thanks a lot.. U r my family here guys and i'm gonna appreciate every moments that we have spend together! that's my promise!


'berbuka di Matrade'

Rasanya Ramadhan kali ni adalah yg ter'best' yang pernah aku lalui. Walopon tanpa keluarga terdekat di sisi, rakan taulan menjadi pengubat duka lara aku di sini. Ni la kan bayaran menjadi seorang perantau di tempat asing. Apa pon, segalanya di sini indah bagi aku.


'one of my favourite place to lepak..Pakli Kopitiam'

Cerita pula pasal buka puasa dan sahur, susah aku nak gambarkan betapa meriahnya jika dapat bersama org tersayang kan. Tahun ni pon byk tempat makan yg jarang dan tak pernah aku kunjungi dah aku rasai. Thank you guys. Di rumah pon tak kurang hebatnya! dah macam kenduri bila tiba waktu berbuka. Yang masak lain...yang beli lain pulak...ni la hakikat hidup org bujang kan..? Tak juga ketinggalan biler berbuka sengsorg di ofis..sedey je rasa....hehe..

'berbuka @ Rasa Sayang Restaurant, K.L'

'berbuka di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam'

Apa pon kat sini, aku nak ucapkan jutaan terima kasih aku yg tak terhingga buat semua. Kerana kamu semua buat hidup aku lebih indah hari demi hari..Biarpon berakhirnya Ramadhan, tak bermakna berakhirnya juga saat2 indah kita semua di bulan mulia ni kan? bak kata seorang sahabat yang sangat aku sayang dan hargai, "yang mana manis tu kita jadikan kenangan terindah, yang mana tersalah atau tersilap tu, sama2 kita tegur-menegur agar segalanya kekal seperti biasa.."


'berbuka with my dearest family @ Sundanese Restaurant, KLCC'

Salam Aidilfitri dari aku untuk semua.
:)

0 comments:

Archive

There was an error in this gadget

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates