Friday, September 12, 2008

Huurrrrmmm..

Tetiba aku cam terasa nak mengeluh panjang je..
Ntah la naper..!
Anybody can help me?

I just thinking that LIFE isn't good enough to me lately..Dunno why...but this is what i feel! Sumtimes aku rasa tersangat la enjoy ngan apa yg aku buat dan dgn apa yg aku dah ada... tapi.. ada masa cam so terrible and what da h**l is going on dude?? terus jd malas...terus jd sengal nak pk sumer benda..

Mungkin sbb byk sgt yg aku fikir sampai rasa terbeban dek kepala otak aku yg tak berapa nak center ni ngan macam2 benda. Dari yg personal sampai lah ke orang sekeliling. Aku tak salahkan org lain ngan LIFE aku yg agak SUCK ni, it's all about me! Yes...! Its about me. Dont take it as serious coz i know that i did wrong to u guys...

Sorry for what i have done buddies!

Susah bila nak sampaikan sumer yg terpendam dlm hati dgn cara lisan sbb tak sumer org dpt memahami dan menyelami perasaan kita kan..? HIDUP INI INDAH sebenarnya... tapi jika direnungkan, HIDUP INI JUGA KOMPLEKS. Kadang kita nampak org yg diam membisu seribu bahasa, kita andaikan mereka penuh dgn masalah sedangkan realitinya hidup mereka sangat bahagia & gembira..dan kita sering andaikan pula org yg happening, enjoy dan ceria, seperti bebas dari kisah duka namun, hakikatnya sedang merana, kecewa dan menderita dgn masalah yg membelenggu minda..

Huurrrmmmm...

Mudah je..cubalah fahami isi hati mereka..kerana mereka juga mungkin seperti kita...inginkan hidup yg bahagia dari kisah duka..

[antara bait2 lirik lagu Akon - Sorry, Blame It On Me]

As life goes on I’m starting to learn more and more about responsibility
I realize everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out to apologize for things I have done
And things that have not occurred yet
And the things they don’t want to take responsibility for

I’m sorry for the times I left you home

I was on the road and you were alone
I’m sorry for the times that I had to go
I’m sorry for the fact that I did not know
That you were sitting home just wishing we
Could go back to when it was just you and me
I’m sorry for the times I would neglect
I’m sorry for the times I disrespect

I’m sorry for the wrong things that I’ve done

I’m sorry for the fact that I'm not aware
That you can’t sleep at night when I am not there
Because I am in the streets like everyday
Sorry for the things that I did not say
Like how you are the best thing in my world

I understand that there are some problems

And I am not too blind to know
All the pain you kept inside you
Even though you might not show
If I can't apologize for being wrong
Then it’s just a shame on me
I’ll be the reason for your pain and you can put the blame on me

* * *

aku SAYANG KORANG sumer...

0 comments:

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates