Sunday, September 14, 2008

Buka Puasa @ Matrade

First time aku jejakkan kaki ke Matrade ni! Nampak gah kan? Sebelum ni aku kekadang je lalu depan Matrade and tak pernah pon berniat nak masuk dlm bangunan mercu tanda terbaru Malaysia ni.

Received invitation dari Kak Lyn sehari sblm tarikh berbuka puasa pada 11 September 2008 kat Matrade ni, aku dah cam "Damn!! tak dpt join! sebab kena keja late duty!" Apply balik kat Kak Lyn ckp.."sorry, i cant make it!" Sedeeeeyyy... tapi dlm masa yg sama aku mmg teruja gak nak ikottttttttttt...

Aku try la cari peluang utk gi gak..tanya office mate utk tukar duty, but unfortunately...tak dpt gak..Apply lg kat Kak Lyn.."Bad news...mmg tak dpt join..!" tapi diri masih teruuuuuuuujjjaa nak ikottttttttttt...

Atlast...try tanya lg office mate yg len utk tukar duty...Luckily, i made it but with lot of trouble after that...aahh..biar je...janji aku gi.. ehehe...

So..here i am..finally dpt gak join buka puasa reramai ngan my lovely buddies...

Food presentation! Lawa kan..? konsep tradisional yg begitu happening!

Some part of interiors yg dihiasi di seluruh kawasan ballroom. Konsep tradisional..Makanan pon mostly ala2 kampung.. "Kak Amy, dah amik balik ke kain batik akak tu...??"

Persembahan selingan sepanjang waktu berbuka puasa... Menariks!

The guys...

My buddies!

Thanks Kak Lyn for invited me, actually us to dinner here...Awesome dude!

0 comments:

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates