Sunday, October 26, 2008

Oh Open House!

Dah agak cam bersarang skit blog aku ni kan? Lama tak ber-update and aku rasa Oktober ni la bulan paling skit aku publish entry2 aku.. Ntah la.. Otak dah TEPU nak memerah idea utk mengarang buat korng sumer.. Silap aribulan ada la blog yg TERTUTUP plak..ahaha..

Hurm..syawal makin hari makin berlalu.. Even, sambutan aidilfitri aku tahun ni tak semeriah seperti selalu, tapi aku kena teruskan gak sampailah ke akhir..tunggu jer laaa..

Well..di kesempatan ni, gak aku ucapkan TERIMA KASIH yang tak terhingga buat semua kenalan atas jemputan2 korang utk 'Open House' di rumah masing². Penat juga la berjalan setiap minggu pergi rumah ke rumah utk menjamu selera. Sepanjang weekend ni, hujung minggu aku penuh terisi dgn jemputan rumah terbuka je..

Thanks to, Kak Lyn, Kak Amy, Lilo, Fendy, Fara, Nad Rainbow, Nad Nadia, Alyn, Ika, Dida, Takumi, Kak Ros, KRU, Kak Nani dan Shahriman (sekadar menyebut beberapa nama..) atas jemputan korng sumer. And maaf sesangat aku pohon sebab ada antaranya mmg aku tak dpt nak gi.

Ok la...tak banyak aku nak celoteh kali ni. Just wanna give u my big thanks for all the invitations given to me. I'm so appreciate it. (sorry, no picture taken from my side...and for the next..next ..next entry pon tak akan ada byk gambar as before ..)

2 comments:

Farazila said...

ala..xbest r..klu xde pic..
jgn jd mcm blog lilo..
huhuhuu

Adam Arjuna said...

ala lilo...tak pe la tak de gambar cam blog lilo pon...
janji blog lilo tu best..kan..
hehe..!!

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates