Monday, March 23, 2009

Another Wedding Story

Ada apa dengan 2 poster filem di bawah ni?

Saper yg dah pon tonton 2 movie di atas ni? Pada yg sudah, tentu dah sedia maklum storyline movie ni tentang apa kan? By refering to the 1st poster i attached here dah menunjukkan ianya tentang maid of honour..same goes with 27 dresses.

Yup guys! It's true! It is all about maid of honor. In other words, easier for us to named it as bestman, bestwoman, or..PENGAPIT!

***************************

Another Wedding Story

Status : Attended

Roles : Supporting people a.k.a Bestman

Date : 21 March 2009

Location : Raub, Pahang

***************************

Buat kesekian-kalinya lagi aku dipertanggung-jawabkan utk menjadi pengapit kepada seorang lagi sahabat aku pada Sabtu lepas. -- majlis yg diadakan di rumah pengantin perempuan.

Mohd Faizal Kasmon (Usop) dan Sazalina Sapie yg telah selamat diijab-kabulkan lebih kurang jam 10.30 pagi merupakan dua org rakan yg aku kenali sejak 5 tahun lepas semasa kami sama² berada dlm kelas yg sama mengikuti pengajian peringkat ijazah di UiTM Shah Alam.



[rakan sekelas -- Pyar yg jugak pengapit kepada si pengantin perempuan]


[antara rakan kelas lelaki yg turut hadir dari majlis akad nikah sehinggalah persandingan]



Kali ke-7! Orang kata.. semakin byk kita jd pengapit, semakin lambat la jodoh kita! Betul ke rumors ni?? Wallahualam.. aku tak percaya langsung pon.

Pada aku, kalu ada jodoh tu ada la kan.. Merancang bagai pon, kalu tuhan kata tu bukan jodoh kita, maka bukan la jadinya kan..

CINTA ni takkan datang kalau tak dicari.. tapi CINTA jugak takkan dapat kalu tak de yang memberi.. so, fikir lah sendiri yerr..


Di sini, aku dan rakan² lain mendoakan kebahagian korang berdua utk selamanya dan semoga berbahagia hingga ke anak cucu. Insya-Allah. Kita sebagai hamba hanya mampu merancang, namun segalanya ditentukan oleh Yang Maha Esa kan..

SELAMAT PENGATIN BARU BUAT USOP & INA!!

7 comments:

rizz said...

hahaha selalunyee die jd maid of honour kanzz! hehee

LeenA said...

lagik org kawen...maly cepatttt

Adam Arjuna said...

Comment to Rizz:

selalu ke rizz..tak lah! kadang kadang jer..
ikut permintaan...wah!!! katanya.. walopon kan..
hehe :P

Comment to LeenA:

lagik org kawen kan?
naper la asik org je kawen..
tak abis² nak kawen jer..
aku..??
rilex sudah..!! cool!!
wat per nak ikut org kan, ada jodoh tu ada la..

Izman said...

u time will come.soon
Insyallah!

Adam Arjuna said...

hopefully bro..
doa² kan la yer semoga cepat...
ehehehe :P

fara said...

adam,nk tau smthing tak. org ckp kan, if slalu jd pengapit,nnt die yg kahwin =p

ehhe btw cte 27dresses best kan? i love it :D

Adam Arjuna said...

erkk!!
no komen!
fara tolong carikan calon la..boley ke??
hehe

Archive

There was an error in this gadget

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates