Monday, September 17, 2007

The Re-Unite

Memang susah aku nak jumpa kawan-kawan lama aku ni..ye la..masing² skang semua dah sibuk ngan life memasing. Apatah lagi bila ada yg adah ada komitmen, ada boifren, ada gilfren...lagi la susah nak berkumpul and chit chat macam zaman blajar di 'U dulu.

Tapi Sabtu lepas telah merubah segalanya..(huekss..ayat tak hengat..!) Tapi ni pon gara-gara member aku si Zam. Kalau dia tak plan mengajak, memang la tak jadi agaknye re-union ni. Reunion ni memang seronok sgt sbb suasana ni cam mengembalikan balik memori kami waktu belajar dulu. Almost 7 tahun dah kami semua kenal. Aku bangga ada kawan macam diorg. Thanks to Zam, Rafiz, Aleng, Ana, Ena and Pak Tam. Walaupon masing² sibuk ngan komitmen kerja dan life tersendiri, tapi sanggup gak luangkan masa lepak bersama.

Memang sesuatu yg tak dijangka. Dah lama rasanya tak berbuka puasa skali ngan diorg ni. Terasa pelik pon ada gak..heheh..Tapi semua tu tak menjadi hal. Kami tetap teruskan perjalanan kami ke Bagan Lalang. Huh..Makan ikan bakar beb...kopak jugak duit..heheh...


From left: Ana, Zam, Aku, Pak Tam, Aleng dan Rafiz (yang amik gambo..) ahhaha

Bapak banyak makanan yang kami order. Macam buat pertandingan makan lak. Yang pastinya makanan tu semuanya sedap. Seperti biasa aku tetap antara orang terakhir abiskan makanan tu semua..hehehe..

1 comments:

fitteweiy said...

best..
da penah ader plan nak wat gak ngan kekawan skull lamer..
but memasing bz ngan agenda tersendiri...
nak wat mcm maner..?
x dapek den nak tolong...

Archive

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates