Tuesday, February 26, 2008

Jejaka Aries


Hola..hola..

Aku kembali dgn entry yg bru....ekekekke...poyo!

dalam menunggu detik 22 March ni (genap umur aku 26 tahun Insya-Allah), aku akan byk kan topik yg berkaitan dgn diri aku je. Just nak korang sumer mengenali diri dan personaliti aku dgn lebih dekat lg. Mungkin ada yg ralat atau munkign ada yg tersasar dr life sbnr aku, tp aku akan cuba cri isu yg mungkin atau hampir sama atau paling tidak yg berkaitan dgn aku.
so...kita enjois...!!
Jejaka Aries (21 Mar - 20 Apr)
  • Fakta 1:
  • Orang Nya: Anak mak! Smart mamat. Intelligent (boleh la….)

    Tips utk memikat: Bagus untuk minah-minah tudung (NO OFFENCE) but its true.. Jejaka Aries suka wanita yang sopan, tata-tertib.. sebab nak bawa tunjuk mak so kena lah bawa balik yang bagus punya.

    WARNING: Jika anda betol anda rasa kes ini pilihan anda, pilih lah. Kalau tidak, jangan lah main-mainkan hatinya. Hati dah luka sukar nak dibaiki. Macam moto yang dah rosak, makan bulan diworkshop baru baik.

    p/s: kesahihan nyer aku tak pasti, siapa yg kenal aku tau la cam ner ciri wanita idaman aku..eheh..tudung or tak, tak menjadi persoalan kat aku.

  • Fakta 2:
  • Dia kuat bekerja, suka bergaul, bersemangat dan bercita-cita, menjadikan dia seorang pemimpin. Dia lebih suka mengarah, berani dan suka menjelajah .Dia lebih suka memulakan sesuatu tetapi kemudian menyuruh orang lain menyelesaikan kerja itu. Dia mementingkan lahiriah dan mudah bergaul tetapi agak kurang keyakinan. Dia mudah cemburu dan kurang yakin dalam hubungan dengan wanita, tambah lagi dia merupakan seorang yang panas baran. Padanya cinta adalah amat penting, kerana dia benci hidup keseorangan, dan kerana dia merasa bangga ada orang yang sanggup menyerahkan jiwa raganya kepadanya. Ketika mula bercinta dia baik hati, mudah jenaka dan bersukaria tetapi apabila telah lama berkenalan, dia selalu menyakitkan hati, curiga dan marah-marah.

    p/s: entah la..susah nak percaya betul ker tak..??? some part rasa cam betul jer..some part lak, cam menyongsang giler...ekekeke..

    1 comments:

    Farazila said...

    menghitung hari ye kamu...
    kamu amat bangga menjadi diri kamu kan adam...
    erk anak mak ni selalu 'cewek'..tul x adam...

    xde ura2 ke nk celeb besday....
    nt lilo belikan cupcake tuk adam ekh....
    satu cukup...
    adam potong lilo makan...
    ahhahahaha....

    Archive

    My Blog List

     

    @geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates