Tuesday, May 27, 2008

Bintang Kecil

Jangan ingat kita yang dewasa ni jer yg boleh menyanyi dan menghafal lirik dengan baik, kadang kita tak sedar mereka yg cilik adalah lebih dari kita.
Apa kata kita amik masa berhibur sekejap, memerhati telatah adik² cilik kita ni menyanyikan lagu² popular masa kini. Kagum aku bila melihat aksi mereka. Walaupon mungkin mereka belum boleh membaca, tp mampu menghafal lagu dgn baik..ada antara kita pon yg tak betul lg menyanyi..hahhaa...

Adakah mereka bakal bintang yg akan menyinar kelak...? Wahh!!

Just for fun guys.. Enjoisss..!!


Bila Terasa Rindu - Dafi

Sesucinya Cintamu - Anuar Zain

Bukan Cinta Biasa - Siti Nurhaliza


4 comments:

KeMatZ said...

aku macam kenal bintang kecil yang nyanyi lagu dafi.... macam pernah ku lihat... tapi di mana ya...

TAKSANGKAYE.....

Farazila said...

alallala..suweeet nye....
lilo yg dah besar ni pon satu rangkap pon xdpt nk hafal..
hhhehehe

Adam-ArJuna said...

kematz;
ko cam kenal eyh...
tu la..muka dak kecik tu cam familiar kan...

kecik2 dah suka nyanyi..anak saper la tu..


farazila;
sweet kan...tu la dak kecik namanya...apatah lg dgn keletah diorg kan...
ahaks..

mesin.masa said...

pesal ko tk masukkan sore yg ko rakam kt enset ko tuh?

Archive

There was an error in this gadget

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates