Wednesday, July 23, 2008

Wedding Zarini & Aiiman

Kawanku KAHWIN lagi..!!

Hurmm..kali ni saper lak..?

Tahniah buat Zarini Nizar & Aiiman Rahmat yang telah melangsungkan perkahwinan pada Sabtu lepas bersamaan 19 Julai 2008 di Dewan Putra, Klang. Zarini dan pasangannya Aiiman ni aku kenal masa kitorg sama² amik degree dulu..kecuali Aiiman la yg aku kenal melalui Zarini.

Apa pon..tahniah sekali lg dari aku..Moga berbahagia dan berkekalan hendaknya..Amin..

Haiiii..kawan² aku ni sumer dah menghitung hari je nak jd raja sehari...aku pulak menghitung wang ringgit pk nak bli hadiah apa waktu diorg kawen nnt..

Apa yang pasti...aku masih menunggu kad jemputan beberapa orang lg kawan baek aku yg bakal menamatkan zaman bujang, antaranya;

[ Azlina & Rosli ] , [ Zuliyana & Nazri ] , [ Faizal & Sazalina ]

..bila pulak la time aku nih...??

Okey la..rasanya aku dah sedia kot. So pada sesiapa yg rasa nak jd couple aku (Wahh!! berangan lagi nih..!!), sila download borang dgn KLIK SINI segera yerk.. ahaks.!!

Aku dan Mr. Kematz di samping pasangan pengantin..Sori la Ika, gambo ko aku tak letak.. nnt ter'over-shadow' pengantin lak.

4 comments:

Mazwani 'Nafty' Ayu Binti Mazlan said...

aku ni beriya la klik.


haha


hampess..


(cheh, padehal dah kahwin bley je ke isi borang kat kau ni?)

Adam Arjuna said...

ahahah..
boley je kalu nak isi borang...
tp ada ke borang tu..???
ekekeke...

kantoit sgt kan nak kenakan aku la tu...

eheheh...

jamal_lail said...

ahaks abg lak bile mm x sabar nak g kg abg tgk abg naik pelamin . he he

Adam Arjuna said...

wah..jamal visit blog abg!!
satu kezutan nih..ehehe...

bile lagi..laaaammmmbbbaaattt lagi..
tak der yg sudi..
jamal tolong la cri jodoh..cepat la skit abg naik pelamin..ekek..

Archive

There was an error in this gadget

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates