Monday, November 24, 2008

Blogger Awards 2008/2009

"Salam Sejahtera...Sari berita utama.."

Bersempena dengan arena blogging yg semakin meluas kat negara kita skang ni, satu pertandingan antara blog atau Blogger Awards 2008/2009 telah dianjurkan oleh sebuah portal belia terbaru yang dikenali sebagai Yoyooh.Com.

Bagaimana..??

Caranya mudah je, kita sebagai pembaca layak memilih 3 calon utk dinominasikan sebagai calon blog terbaik dan juga utk menyandang beberapa lg kategori lain dgn hanya menghantar url blog pilihan kita ke emel awards@yoyooh.com. Setiap calon yg terpilih pulak akan diadili oleh pengunjung rasmi yg mendaftar kepada Yoyooh.Com.

Mudah je kan..?? Pada saper yg kurang jelas tu senang je..just layari Yoyooh.Com utk maklumat selanjutnya.. Aku pon agak blurr gaks..



So..saper calon pilihan korang..?

Yang pasti aku dah ada calon pilihan aku..hehe!!

2 comments:

ema said...

gud luckkkk

Adam Arjuna said...

hai ema...

ahah...gudluck ke..? naper nyer..

adoii...tu sekadar posting jer..

Archive

There was an error in this gadget

My Blog List

 

@geNda | iNsPiRaSi | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates